Reforçar la fidelització dels nostres associats i associades consolidant la cartera d’ofertes tant d’ordre professional com d’ordre lúdic, financer, etc.
Promoure una imatge atractiva de l’Associació que motivi la inscripció de professionals de l’arxivística i la gestió de documents que fins a l’actualitat no hagin fet.
Formalitzar acords amb socis col·laboradors i socis institucionals a fi i efecte de definir amb detall els avantatges i serveis recíprocs que es poden realitzar. Tot plegat amb la voluntat d’enfortir les relacions i obrir canals de comunicació que permetin accions col·laboratives futures.
Promoure una visualització més clara de les empreses que col·laboren amb l’Associació, a través del nostre portal web i de diverses estratègies de difusió als mitjans de comunicació.
Promoure reunions, tallers o sessions informatives sectorials entre associats i empreses que vulguin intercanviar idees i opinions, valorar productes, formular propostes de col·laboració o proposar iniciatives emprenedores i de negoci.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada