Com ja sabeu, el
divendres 24 de maig a les 18:30h, en el marc del XIV Congrés d’Arxivística,
tindrà lloc l’Assemblea Extraordinària de la nostra associació on es durà a
terme la votació per escollir una nova Junta Directiva. L’Associació ja s’ha
encarregat d’informar-vos sobre el procediment i de posar-vos a l’abast la butlleta
de vot. Des de la candidatura som14,
volem ara animar-vos a participar en l’assemblea perquè ens oferiu la vostra
confiança presencialment.
Si ja us heu
inscrit al Congrés, estarem a la vostra disposició per respondre dubtes i,
sobretot, recollir suggeriments i propostes tant pel que fa al funcionament de
l’Associació com pel que fa a les circumstàncies presents i els reptes futurs
de la professió. Una de les idees força que intentem trametre-us és,
precisament, la necessitat que el màxim d’associades i associats participin
activament en el quefer de l’Associació per evitar, dins de la nostra entitat, la
crisi de representativitat que afecta a tants àmbits de la societat actual. Ja
ho hem expressat més d’una vegada: no creiem en el lideratge d’una minoria
creativa, sinó que entenem que amb la col·laboració de tot el col·lectiu
professional no només sumarem esforços i assoliments, sinó que aquests es
multiplicaran i potenciaran mútuament (tal com pretén simbolitzar la nostra
marca de candidatura).
En el cas que no us
hagueu inscrit al Congrés, recordeu que podeu participar igualment a
l’Assemblea Extraordinària i votar a les eleccions de manera presencial. Hem
intentat confegir una candidatura que representi la professió des del punt de
vista de gènere, laboral i territorial. Però, el millor índex per mesurar la
representativitat real de la nostra candidatura serà el nivell de suport i
participació a les eleccions.
Finalment, si no
podeu assistir a l’Assemblea Extraordinària, podeu exercir el vostre vot per
correu, tal com recull l’art. 26 dels estatuts:
1) Descarregueu-vos
la butlleta que trobareu a la pàgina d’inici del web de l’Associació: www.arxivers.com
2) Dins un sobre blanc introduïu la butlleta.
3) Aquest sobre s'introduirà en un altre on s'incorporarà una fotocòpia del DNI o una del carnet de soci de l'AAC, i que s'adreçarà a la Presidència de l’AAC-GD i amb l’aclariment: “Per a les eleccions de l’AAC-GD a celebrar el dia 24 de maig de 2013”.
3) Aquest sobre s'introduirà en un altre on s'incorporarà una fotocòpia del DNI o una del carnet de soci de l'AAC, i que s'adreçarà a la Presidència de l’AAC-GD i amb l’aclariment: “Per a les eleccions de l’AAC-GD a celebrar el dia 24 de maig de 2013”.
4) Envieu per
correu certificat el sobre a l’adreça de l’AAC-GD (Rocafort 242 bis, 1r. 08029
Barcelona), per tal que tingui entrada a la Secretaria de
l’associació fins a tres dies abans del dia de la votació.
Potser es podria anar pensant en com fer el vot electrònicament per a les properes eleccions, amb l'IDCAT, per exemple. Associació d'Arxivers 2.0.
ResponEliminaGràcies pel teu comentari, Raül,
ResponEliminaQualsevol suggeriment destinat a agilitar i facilitar l'exercici del vot a l'AAC és benvingut. Caldrà estudiar detingudament la possibilitat del vot electrònic, en cas de sortir escollits.
Vicenç Ruiz